مهران غفوريان : بازي در «خانه اجاره‌اي» با دست شكسته
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته

 

بازي در «خانه اجاره‌اي» با دست شكسته

مهران غفوريان متولد سال 1353 است. بازيگر، نويسنده و كارگردان سينما و تلويزيون است كه با كارهاي طنز شبانه‌اش در تلويزيون در دهه 80 به شهرت رسيد. شاخص‌ترين اثر طنز غفوريان، سري موفق «زير آسمان شهر» است كه تا «زير آسمان 3» هم پيش رفت؛ هرچند سري دوم و سوم اين مجموعه نتوانست چندان توجه مخاطبان را جلب كند، اما اين مجموعه را مي‌توان نقطه عطفي در طنزهاي آپارتماني تلويزيون به شمار آورد.

مهران غفوريان بعد از زير آسمان شهر چند سالي از تلويزيون فاصله گرفت و در سينما هم كم‌كار شد. او سال گذشته با سريال «راه در رو»‌ در تلويزيون ظاهر شد و در حال حاضر نيز مجموعه شبانه نود قسمتي «خانه اجاره‌اي» را روي آنتن دارد. اين سريال طنز قرار است تا تيرماه سال آينده، روي آنتن باشد.

مهران غفوريان كه همچنان درگير بازي در خانه اجاره‌اي است،‌ اين حادثه‌ را نقل مي‌كند و مي‌گويد: 20 روز پيش در كيش‌، زمين خوردم‌ و دستم درد شديدي گرفت، اما درد را تحمل ‌كردم تا اين‌كه شديدتر شد و متوجه شدم دستم شكسته و آن را گچ گرفتم.

اين بازيگر طنز، به مدت 20 روز با شكستگي و درد دست، ‌در سريال خانه اجاره‌اي بازي كرد تا اين كه بالاخره به بيمارستان رفت و دست چپش را گچ ‌گرفت. غفوريان چند وقتي هم با همان دست گچ گرفته در سريال خانه اجاره‌اي بازي ‌كرد.
جام جم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket