این پسر 5 ساله زندگی قبلی خود را به یاد می‌آورد+ عکس واقعی
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته

 

این پسر 5 ساله زندگی قبلی خود را به یاد می‌آورد+ عکس واقعی


ماخولی اسکات کامرون، پسر 5 ساله ای است که مدام به مادر خود می‌گفت باید به جزیره بارا برگردد اما آنها در گلاسکو زندگی می‌کردند و حتی یک بار هم به جزیره نرفته بودند.

به گزارش نیک صالحی ،مادر ابتدا توجهی به گفته‌های پسرش نمی‌کرد اما پسربچه هر روز درباره خانه خود که قبلا در آن با برادران و خواهرانش زندگی می‌کرد صحبت می‌کرد. طبق گفته‌های او خانه آنها نزدیک ساحل بوده و مدام درباره پدر خود که در انجا با کامیونی تصادف کرده بود صحبت می‌کرد، همچنین او از زمانی که مادرش را گم کرده بود گریه می‌کرد.

بعPersianv.com At sitePersianv.com At site
د از مدتها ادعا شد که این پسر تمام این موارد را از برنامه تلویزیونی یاد گرفته اما داستان به اینجا ختم نشد و او ادعا می‌کرد داستانش درست است و واقعیت دارد در نتیجه مادرش تصمیم گرفت با او به جزیره برود.

همراه انها دکتر روانشناس و دانشمندانی که درباره زانگی گذشته مطالعه می‌کردند هم به جزیره رفتند، اما انها ذکر نکردند که کجا می‌وند. زمانی که این افراد به جزیره رسیدند همه از با دیدن جزییاتی که پسربچه گفته بود متحیر شدند، در این حال پسربچه در اطراف به دنبال سگ سیاه و سفید خود می‌گشت.

با تلاش مادر پسر، او توانست با ورثه‌ی خانه صحبت کند. او گفت زمانی که بچه بوده با برادران و خواهرانش سگ سیاه و سفیدی را دیده بودند اما تمام آنها مرده‌اند. در نتیجه گفته‌های پسربچه نمی‌توانستند ثابت شوند چون در آن زمان این ورثه بسیار کوچک بوده است.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket