خانواده عجیب چینی و زندگی در توالت +عکس
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

خانواده عجیب چینی و زندگی در توالت

زنگ لینگجان نام مردی است که در دهکده کوچکی در شمال شرقی چین به دنیا آمده است. او وقتی پسرک بسیار جوانی بود همیشه در آرزوی رفتن به دانشگاه رویا پردازی می‌کرد ولی به خاطر فقر بسیار زیاد خانواده‌اش مجبور شد دست از رویاهایش بردارد و به کفاشی رو بیاورد تا از این راه امرار معاش کند. او نقشه‌های بزرگ‌تری برای خود داشت و یک روز با داشتن تنها 50 یوان (8 دلار) در جیبش به شهر بزرگ شنیانگ رفت. او با کار سخت و همچنین مهارت در کفاشی در آنجا روزگار می گزار اند و در ماه 2000 یوان (315دلار) در آمد کسب می‌کرد.

 به گزارش نیک صالحی 6 سال بعد هتلی دست‌شویی متروکش را به قیمت بسیار پایین برای اجاره گذاشت. او سریع آنجا را اجاره کرد و تخته‌هایی در کاسه توالت گذاشت و آنجا را تبدیل به یک اتاق برای زندگی کرد.اگر چه آنجا تنها 19 متر مربع بود ولی او قسمتی را نیز به عنوان کارگاهش درست کرد.

 در سال 2008 او با همسر فعلی خود آشنا شد که یک کارگر مهاجر بود، در سال 2010 آن‌ها ازدواج کردند و بعد از مدتی صاحب بچه شدند و با یکدیگر درهمان توالت زندگی می‌کردند. آن‌ها آنقدر پول جمع کردند که به آپارتمان 80 متری نقل مکان کنند ولی وقتی دوباره از پس مخارج برنیامدند به خانه توالتی خود بازگشتند. لازم به ذکر است که خانواده لینگجان از بوی تعفن همیشگی آنجا، لحظه‌ای هم فراموش نمی‌کنند که در کجا زندگی می‌کنند.

 SiteRooz.com SiteRooz.com SiteRooz.com SiteRooz.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket