خواستگاري با قتل دختر جوان پايان يافت
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 


خواستگاري با قتل دختر جوان پايان يافت

مرد ميانسال وقتي به خواستگار دخترش جواب منفي داد نمي دانست اين جواب به قيمت جان دختر جوان تمام خواهد شد.

مردم سالاری: به گزارش مهر، بامداد سه شنبه مسوولان بيمارستاني در غرب تهران با ماموران پليس تماس گرفته و از مرگ مشکوک دختر جواني در آنجا خبر دادند. دقايقي بعد ماموران کلانتري گلستان خود را به آنجا رسانده و با جسد دختر جواني به نام ندا روبرو شدند که با ضربه کارد از پا در آمده بود.

مسوولان بيمارستان در جريان تحقيقات مدعي شدند ، دختر جوان دقايقي قبل در حالي که دچار خونريزي شديد شده بود از سوي خانواده اش به بيمارستان انتقال يافت که تلاش پزشکان براي نجات جان او موثر واقع نشد و ندا روي تخت جراحي جان سپرد. ماموران تجسس کلانتري سپس به تحقيق از خانواده دختر جوان پرداختند که پدر او در بازجوئي ها به قتل اعتراف کرد و گفت: امشب پسر جواني همراه خانواده اش به خواستگاري دخترم آمد.

پس از صحبت متوجه شدم او آمادگي ازدواج ندارد و خانواده اش از نظر فرهنگي با ما فرق دارند. به همين خاطر به آنها جواب منفي دادم و خواستگارها عصباني خانه را ترک کردند.

بعد از رفتن آنها متوجه شدم دخترم به خواستگارش علاقه شديدي دارد. او از رفتار من ناراحت شد و قصد ترک خانه را داشت که من سد راهش شدم. نمي دانم چطور کارد آشپزخانه در دستانم آمد. در يک لحظه عصباني شده و ضربه اي به او زدم.

ندا غرق در خون روي زمين افتاد . سريع او را به بيمارستان رسانديم اما ديگر دير شده بود. پس از اطلاع ماجرا به قاضي شاهنگيان بازپرس جنائي تهران- او دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد. متهم نيز براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket