ماجرای ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا + عکس
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 9:21 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 محمدرضا شريفي‌نيا اين روزها حال و روز خوشي ندارد! مدتي است شايعه شده او با بازيگر سينماي ايران «رز رضوي» ازدواج كرده و حتي ماه عسل‌شان را هم در مكه گذرانده‌اند!

ماجرای ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا + عکس


محمدرضا شريفي‌نيا اين روزها حال و روز خوشي ندارد! مدتي است شايعه شده او با بازيگر سينماي ايران «رز رضوي» ازدواج كرده و حتي ماه عسل‌شان را هم در مكه گذرانده‌اند! حالا راست يا دروغش به گردن راوي، اما اين‌كه از سير تا پياز زندگي يك هنرمند شناخته شده را به حراج بگذاريم، كار درستي است؟ محمدرضا شريفي‌نيا در واكنش به اين صحبت‌ها چنين گفته: «چه خوب است خبرنگاران، همان‌گونه كه براي گرفتن يك مصاحبه يا خبر كاري، بارها و بارها با هنرمندان تماس مي‌گيرند و تا نرسيدن به مقصود دست از تلاش برنمي‌دارند، قبل از انتشار اخبار مربوط به زندگي خصوصي آدم‌ها نيز همين سماجت را براي تاييد خبر به كار گيرند تا باعث اشاعه اطلاعات غلط نشوند. سرك كشيدن در زندگي خصوصي مردم كار ناشايستي است اما انتشار خبر كذب گناهي نابخشودني‌تر است. اميدوارم از اين پس نسبت به انتشار اخبار نادرست از زندگي ديگران همان‌گونه رفتار كنيد كه مايل هستيد با زندگي خودتان رفتار شود.» البته قبل از اين اتفاقات، چند وقت پيش وقتي محمدرضا شريفي‌نيا به همراه دخترش مليكا براي ديدن كنسرت يكي از گرو‌ه‌هاي مشهور پاپ به سالن برج ميلاد رفته بودند، به دلايل نامعلومي از سوي ‌مردم حاضر در مراسم به شدت هو شدند، به‌طورى كه با كمك مسئولان برگزارى كنسرت از يكى از در‌هاى اضطرارى سالن به سرعت خارج شدند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket